Reklama w internecie

Aktualnie na polskim rynku jest kilka poważnych “graczy” zajmujących się na poważnie reklamą w internecie. Za prawdziwego giganta nr jeden uważana jest firma Arbomedia. Skupiają ok pięćset stron i portali internetowych w swojej sieci reklamowej.

Ich partnerzy generują miesięcznie grube miliony odsłon, a w ich społecznościach zarejestrowanych jest kilka milionów użytkowników. Ma to swoje plusy i minusy. Zapewne dla mega portali, tych liczących się o ugruntowanej pozycji, zyski w takiej sieci są na wysokim poziomie. Jednak dla mniejszych witryn i tych, które dopiero raczkują nie ma tam miejsca kompletnie.

Oczywiśćie można się do nich przyłączyć i podpisac umowę, ale nic nie gwarantują i wręcz od razu wiadomo jest, że nie będzie zbyt wielkiego zysku. Co prawda reklama w internecie (Ikonsulting.pl) jest droga, ale prowizje i rabaty domó medialnych są tak ogromne, że dla wydawcy zostają marne grosze. Jeśli mamy serwis jeszcze mało znany i nie mający setek tysięcy lub milionów użytkowników to proponuję inne , mniejsze sieci. Takie, które w bardziej kameralny sposób dbają o swoich wydawców.

One thought on “Reklama w internecie”

Leave a Reply