Jak promować serwis komputerowy

Jak zapewne każdy wie reklama dźwignią handlu. W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy przeanalizować warunki funkcjonowania firmy w postaci serwisu komputerowego i w tym celu wybraliśmy Kraków.

Serwis komputerowy. Kraków jako grupa docelowa działań promocyjnych.

Kraków w aspekcie branży komputerowej, jak również instytucji oferujących serwis komputerowy skupia na swoim terenie sporą liczbę rozwiniętych firm komputerowych. Poniekąd w niewielkim stopniu wywołuje to niższe ceny usług obejmujących niewielkie naprawy, czy nawet profesjonalny serwis komputerowy. Kraków jako jedna z wielkich aglomeracji w regionie wyróżnia się olbrzymią ilością podmiotów oferujących usługi softwarowe i hardwarowe w ramach firm oferujących serwis komputerowy. Kraków jest więc dosyć trudną grupą docelową działań marketingowych i wymaga przemyślanej promocji.

Dla kupujących duża konkurencja oznacza głównie atrakcyjne ceny. Z założenia efektem silnej konkurencji powinna być wysoka jakość usług, co z kolei powinno być priorytetem w przypadku takich firm jak serwis komputerowy. Kraków jako miasto o dużej konkurencji wymaga specyficznej promocji – otóż nie wystarczy kilka plakatów, ulotek i ogłoszenie w lokalnej prasie. Warto działania marketingowe poszerzyć o promocję internetową i pozycjonowanie regionalne oraz regionalną reklamę Google Adwords. W analizowanym przez nas przypadku powinniśmy wybierać słowa kluczowe w stylu “Serwis komputerowy Kraków“, czy “Serwis komputerowy w Krakowie“. Warto też oferować liczne usługi uzupełniające jak np, tuning komputerów – ostatnio modne stało się montowane do wnętrza obudowy komputera oświetlenie led opartego o niewielkie  lampy led dające ciekawe efekty wizualne.

Leave a Reply